5000+ priecīgu klientu
20 gadu laikā

Garantijas noteikumi

Garantija

  1. Visām “Grīdu maģijas” salonā vai internetveikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.
  2. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, tikai tad, ja prece tika izmantota tās
    paredzētajai izmantošanai un ir bijusi uzglabāta ražotāja noteiktajos uzglabāšanas
    apstākļos
  3. Juridiskām personām, kas nav preces gala patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš
  4. Ražotāja garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkuma apstiprinošs dokumenta oriģināls:
    4.1. Kases čeks
    4.2. Pavadzīme
  5. Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par pirkumu apliecinošiem dokumentiem
  6. Ražotāja garantija ir spēkā, ja ir ievēroti ražotāja noteiktie uzglabāšanas, lietošanas un ieklāšanas noteikumi (noteikumi ir pieejami https://gridumagija.lv/instrukcijas)
  7. Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies pircēja vainas dēļ
  8. Garantija ir saistoša tikai tās devējam (attiecīgi – tas ir preces ražotājam) atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem.
  9. Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
    9.1. novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem
    9.2. apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem
    9.3. attiecīgi samazina preces cenu
    9.4. atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
  10. Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
  11. Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu augstāk minēto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā:
    11.1. preces vērtību bez neatbilstības
    11.2. neatbilstības nozīmību
    11.3. to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības
  12. Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem vai neatbilstības iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli.
  13. Kārtību, kādā piesakāms un izskatāms prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, regulē Patērētāju tiesību aizasardzības likums.
  14. Jautājumu gadījumā lūdzu zvanīt klientu konsultantam pa tālr. +371 20033637 vai +371 20388556, vai rakstot uz e-pastu [email protected]

Preču atgriešana un apmaiņa

  1. Preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar „Patērētāju tiesību aizsardzības likumu”
  2. Pircējs drīkst izmantot savas preču atgriešanas un apmaiņas tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas brīža, pēc pārdevēja informēšanas, izmantojot standarta atteikuma veidlapas paraugu – precei vai pakalpojumam
  3. Pircējs var aizpildīt un iesniegt doto atteikuma veidlapu pārdevēja tirdzniecības vietās: Rīgā, Rēzeknes ielā 5A.
  4. Produkts ir jāatgriež savā oriģinālā un tīrā iepakojumā. Pircējs nedrīkst sabojāt preci, un tās oriģinālo pārdošanas izskatu (šis punkts neattieksies uz precēm, kuras tiks atgrieztas kvalitātes problēmu dēļ).
  5. Izmantojot atteikuma tiesības, pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu.
  6. Pircējs var atgriezt preces Rēzeknes ielā 5A, Rīga, darba dienās,
    laikā no plkst. 10:00 līdz 19:00 vai sestdien bo 11:00 līdz 16:00. Ja tiek atgriezta nepareizā prece un/vai sliktas kvalitātes produkts, pārdevējs pieņems šādas preces un tās samainīs ar analogiem pareizajiem produktiem. Gadījumā, ja pārdevējam nebūs analogu apmaiņas preču, tas atmaksās pircējam par atgrieztajām precēm.
  7. Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis
    pircēja paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma, atmaksā pircējam
    viņa samaksāto naudas summu (saskaņā ar LR Ministru Kabineta Noteikumiem no 2002.g. 30.maijā №207 “Noteikumi par distances līgumu”).
  8. Ja pircējs ir izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav pārdevēja
    piedāvātais lētākais standarta piegādes veids, pārdevējam nav pienākuma
    atmaksāt pircējam piegādes papildu izdevumus.
  9. Pircēja tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz pircējs.
  10. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atgrieztās preces, ja pircējs
    neievēro šajos punktos noteiktos preču atgriešanas kārtību.

Kā varu saņemt atpakaļ naudu?

Nauda Pircējam tiek atmaksāta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par viņa vēlmi izmantot kādu no Noteikumu 11.1.-11.3.punktā paredzētajām tiesībām, un, ja Pircējs nav atdevis Pārdevējam Preces, šajā punktā paredzētais termiņš tiek skaitīts no dienas, kad Preces tiek atgrieztas Pārdevējam.

*Pērkot grīdas segumu par summu 500 eiro vai vairāk. Dāvana - spēcīgs grīdas kopšanas līdzeklis, kas pagarina grīdas kalpošanas laiku.